Velkommen til fotball i 2018!

Vi ønsker barn født fra 2011-2013 velkomne til fotballmoro på Nordre Åsen hver onsdag i sommerhalvåret. Påmeldingen er åpen!

"Velkommen til fotball" har blitt arrangert i flere tiår, og er Skeids inngangsport til å lære seg å ha det gøy med fotball. Nå åpner vi for påmelding til 2018-sesongen.

Alle barn født fra 2011- 2013 er velkomne!

Vi er avhengige av foreldre som bidrar for at VTF skal bli så bra som mulig.

Registrer deg her for å bli invitert til trenerkurs!

Påmelding for spillere skjer på følgende måter:

OBS! For spillere som melder seg på etter sommerferien, skjer dette utelukkende på nett. Det er nå rabatterte priser for kun høstsemesteret.

OBOS-medlemmer får 200,- i rabatt.

For deg som er OBOS-medlem - meld deg på her! (OBOS-kort må fremvises ved utlevering av trøye)

Ordinær påmelding - meld deg på her!

Skriv gjerne i kommentarfeltet ved påmelding om dere kan bidra på noen måte rundt treninger/organisering.

Det er også mulig med direkte påmelding på Skeidhuset onsdag 25. april fra 17.00 - 18.00.

Vi anbefaler likevel påmelding på nett, da dette letter det administrative arbeidet i klubben.

Betalingsmuligheter under påmeldingsdagen er bankkort (ikke kredittkort), Vipps, eller kontanter. Vi ønsker minst mulig kontanter.

Denne dagen kan også de som har forhåndsbetalt hente ut t-trøye og evt. kjøpe fotball til 150,-. Etteranmelding og henting av utstyr foregår deretter alle onsdager kl.16.30 - 18.00, før treningen starter.

Ved betaling får barnet utlevert trøye med farge som viser hvilken gruppe han/hun skal være i. I tillegg får barnet medlemskap i Skeid.

Det er ikke nødvendig med fotballsko, joggesko er godt nok. I tillegg trenger man en fotball i størrelse 3.

Deltageravgift: 5 år: 1100,-. 6 år: 1200,-. 7 år:1300,-. Dette inkluderer medlemskontingent til klubben. OBOS-medlemmer får 200,- i rabatt.

Medlemskort i OBOS må vises på Skeidhuset ved påmelding eller henting av utstyr, eller sendes kopi av til dagligleder@skeid.no.

Barna trenger trenere! VTFs tilbud er avhengig av foresatte som vil være instruktører. Skeid holder trenerkurs og du får også trenertøy. Du trenger ikke vite noe om fotball på forhånd, da vi har erfarne instruktører og trenere som vil ta vare på deg på kurset og på treningsdagene.

Eksakt dato for trenerkurs kommer senere. Registrer deg her for å bli invitert til trenerkurs!

Treninger i vårsemesteret: Hver onsdag fra 2. mai og frem til skoleferien.
Alle treninger starter kl. 18.00 og avsluttes kl.19.00.

Høstsemesteret: Onsdagene fra 22. august til og med 26. september.

Avslutning: For alle gruppene blir det avslutning på klubbhuset, med diplomutdeling på høsten.
Nærmere informasjon kommer senere.

VTFs filosofi: Fotballskolen er basert på lek og læring. Målet er trivsel og samhandling i et godt fellesskap.

Annen informasjon:

Første trening, for alle, er onsdag 2. mai på gressbanen på Nordre Åsen. Der møter barna trenerne og blir delt inn i grupper.

Fra andre trening skal gutter 5 – 6 år, samt alle jentene, fortsette å være på gressbanen (bak øvre kunstgress). Gutter 7 år trener resten av sesongen på Muselunden kunstgress, ved Sinsenkrysset.

Vi ber om at utlevert trøye brukes på alle treninger, da dette skaper identitet og tilhørighet til gruppa.

Ta kontakt med Skeidkontoret hvis det er noe du lurer på.