Book et foredrag med Tom Nordlie

Tom Nordlie er kjent for å holde morsomme og engasjerende foredrag, og involverer gjerne publikum underveis. Dette foredraget egner seg derfor godt for bedrifter som ønsker å gi ansatte inspirasjon og ny giv.

Trenger dere inspirasjon på jobben?  Book et foredrag med Tom Nordlie!

Tom ble landskjent da Odd rykket opp til Eliteserien under hans ledelse. Og flere oppturer skulle det bli – han gjenreiste Sandefjord som fotballby, han oppnådde opprykk og eliteserie-sølv med Start, cupmesterskap med Lillestrøm og han reddet både Viking og Kongsvinger fra nedrykk, gjennom å raskt skape positive resultater. Nå er han Skeid trener på tredje året og er en viktig bidragsyter i å bygge opp klubben. Tom er også tildelt Kniksen-prisen for sitt arbeide.

I sitt foredrag deler Tom sin erfaring og sin lederfilosofi; om hvordan man kan snu motgang til medgang, om situasjonsbestemt ledelse, om involveringspedagogikk, om spenningsnivå, om konfliktløsning… pakket inn i humor, involvering og engasjement…

Dette er en god investering! For din bedrift og for Skeid!

Kontakt oss på dagligleder@skeid.no eller ring Erling Geir Iversen i Skeid Fotball på 971 36 964