J13 tok sin sjette cuptriumf

Finalene i OBOS Cup går av stabelen 2.-4. november, og på fredag spilte J13 finale mot Bærum. De var nok en gang best i en finale og vant 3-0!

Oslomesterskapet arrangeres hvert år av Oslo fotballkrets. Dette er en meget populær cup som starter opp rundt seriestart, og avsluttes med finaler i Vallhall i oktober/november måned. Cupen spilles for alle 11-er lag fra 14 år og opp til og med senior, jenter og gutter. I 13 års klassen for jenter og gutter spilles det 9'er.

Premieutdeling etter finaleseieren.

Jenter 13 år, som trenes av Kristian Berre og Johnny Ademaj, har i år også vunnet serien samt hele 5 cuper til, Nordstrand CupArvika CupNorway Cup, Sandar Cup og Hamar Talent Cup, samt tapt finalen i Adidas Cup!

I OBOS-Cupfinalen på fredag var de nok en gang suverene, og ga seg ikke før det sto 3-0 på lystavla!

Skeidoksene var også representert på tribunen ved ikke ukjente supporter "Burnley", som skapte stemning og lærte opp fotballmammaer og pappaer i noen av Oksenes heiarop, inkludert cornerklapp!

Vi gratulerer nok en gang jentene med en fantastisk sesong!

SKEID - EN KLUBB!

SA-SA-SA!!