Scoringskavalkade for 2018

Skeid-TV har laget denne kavalkaden over scoringene i 2018, hvor det også er innslag fra flere intervjuer med trener Tom og spillere. Sett av 15 minutter og la deg underholde av vårt nye OBOS-ligalag!

Tekst og video: Sven Erik Liland  | Forsidefoto: Anders Vindegg

Tom Nordlies menn scoret totalt 59 mål i årets sesong, fordelt på 53 i serien og 6 i cupen. De seks cupmålene kom borte mot Lommedalen (2-0), og hjemme mot Sandefjord (3-0) og Vålerenga (1-2).

David Tavakoli ble toppscorer i Skeid og i divisjonen totalt med 17 mål, en prestasjon som blir enda sterkere når vi vet at han var skadet i begynnelsen av sesongen. Han kom inn som innbytter for Mesut Can i kampen mot Vard Haugesund 5. mai, og scoret sitt første mål mot VIFs rekrutter på Nordre Åsen 22. mai.

David og Mesut sto for hele 33 av av Skeids 59 mål, men elleve andre spillere fant også veien til nettmaskene. Her er scoringsoversikten, og Jonas Bergersen som ligger nederst, fikk gleden av å score sesongens siste mål i 5-2-seieren over Fløy på Flekkerøy i siste serierunde, da opprykket allerede var klart.

Her er alle scoringene i 2018, minus de to mot Lommedalen, da ingen filmet denne: