Praktikanter på plass i administrasjonen

Truls Vestnes og Espen Gustavsen kommer inn som praktikanter i administrasjonen vår frem til sommeren.

Guttene studerer Sport Management ved Høgskolen i Molde, og skal i forbindelse med det være i praksis hos oss nå i deres siste halvår av utdannelsen. Begge har bakgrunn innen fotballen, og har også jobbet med studentidretten i Molde.

Truls kommer opprinnelig fra Bodø, og har i sin tid i Molde ved siden av studiet sittet i styret for studentidrettslaget og andre studentutvalg. Han har også vært hovedtrener for junior og andrelaget til Moldeklubben Træff, og vil i tillegg til praksisen i administrasjonen også bidra på aldersbestemte lag.

Espen er fra Lier utenfor Oslo, og har sittet som leder i Moldestudentenes Idrettslag det siste året ved siden av studiet, samtidig som han har sittet i ledelsen for Høgskolens 6. divisjonslag. Han kommer i tillegg til å være med i administrasjonen, til å bidra på Skeidakademiet.

- Vi har fått et kjempegodt førsteinntrykk av klubben og trives godt i byen, så vi gleder oss til å ta fatt på oppgavene her de neste månedene, sier Truls.

Guttene skal ha varierte arbeidsoppgaver både i administrasjonen og i akademiet, og ser fram til å komme i gang.

Vi ønsker Truls og Espen velkommen til klubben.