Publikumsrekord på Voldsløkka! Skeid-oksene tok føringen i heiaropene!

Skeid-Tyskland. 25/1, ble et målrikt, jevnt oppgjør! Se kampbilder i artikkelen.

Full tribune, tysk nasjonalsang, Skeidsangen - en flott ramme rundt et spennende oppgjør mellom Tyskland og Skeid.

Skeid tok ledelsen, men så var Tyskland i gang fem minutter senere,og reduserte til 1-1. Og slik var kampen, den bølget frem og tilbake. Veldig underholdende for alle på tribunen og i VIP-loungen! Fartsfylt med mange scoringer, det er en god oppskrift. Etter tur tegnet Daniel, Kristian E, Nils Arne,  Daniel igjen og Patrick seg på scoringslisten, i blandet et tysk selvmål. Men tyskerne var ikke slått, og spesielt var Tysklands nr. 10 Kolyagin en konstant trussel. Til pause var det scoret 10 mål! Skeidoksene var veldig fornøyd med at Skeid ledet 6-4.

Etter pause ble det ikke like mange mål, men spillet bølget fortsatt frem og tilbake. Selv om det var to uhell, som medførte at en tysk spiller og Skeid-spiller måtte sees på, så foregikk spillet på en fair måte. Og når Skeid scoret 2, Jørgen og Petter H, og tyskerne gjorde det samme, så ble sluttresultatet 8-6.

Litt unødvendig ble det litt gruff 10 minutter før slutt, men ting roet seg ned. De gode dommerne var raskt på pletten og tok tak i situasjonen.

Gratulerer gutter! Godt gjennomført!

Antall tilskuere: 100

Jørgen bryter Tysklands angrepsforsøk. (Over)

Patrick angriper mens dommer Evy Marie følger med i hendelsene (over).

Truls stjeler ballen (over).

Kristian drar av Tysklands styring og fosser i angrep (over).

Seieren er i boks, og dommerne Evy Marie (HD), Mathias (AD) og Lars Stian (AD) takkes for den gode kampledelsen.