Varnergruppen / Cubus

Varnergruppens sponsorsamarbeid med Skeid strekker seg helt tilbake til 1980-tallet.

I dag er Varnergruppen en av de viktigste sponsorene av klubbens breddearbeid, og gir sitt navn til klubbens største arrangement, Frank Varner Cup, hver vår.

Cupen har sitt navn etter gründeren som startet Varnergruppen, og som var tidlig ute med sponsing i Norge. Varnergruppen driver i dag bl.a. Cubus, Dressmann, BikBok og flere andre kleskjeder.

De siste årene har Cubus vært hovedsponsor for turneringen.

Gjennom samarbeidet er Cubus også med på Skeids holdningsarbeid, gjennom å dele ut prisen til "Årets Lagspiller". Prisen går til en spiller på aldersbestemte lag som går foran med et godt eksempel, viser Fair Play og bidrar til et positivt sosialt miljø på laget sitt og i klubben. "Årets Lagspiller" ble første gang kåret i 2011, og har gått til følgende personer:

2011: Martin Falsen (Gutter 1997)

2012: Eirik Marstrander (Gutter 1999)