Baneguide

Skeid disponerer følgende baner på Nordre Åsen:

- Nordre Åsen 1 (nedre kunstgressbane)

- Nordre Åsen 2 (øvre kunstgressbane)

- Nordre Åsen Gress (treningsbane, kun i sommerhalvåret)

- "Hockeybanen" (kunstgressbane mellom NÅ2 og gressbanen - her spilles både 5-er og 7-kamper)

- "Kunstgressflekken" (5-kunstgressbane sørøst for NÅ1)

I Muselunden disponerer vi en 11-er og en 7-erbane i kunstgress.

Hvordan setter vi opp baner til kamp? På Nordre Åsen 2 går majoriteten av våre kamper i barnefotballen. De settes opp av Oslo Fotballkrets, og det varierer fortløpende hva slags kamper som spilles samtidig. Dermed varierer det også hele tiden hvordan banene skal rigges opp. Vi har i likhet med de aller fleste fotballklubber i Oslo-regionen begrenset banekapasitet - så planlegg kampen og vis hensyn til de andre lagene rundt deg!

Bruk derfor banekartet som er vedlagt på denne siden for å rigge opp banene, så blir det lettere plass til alle. Banekartet er også hengt opp ved inngangen til anlegget.

Merk at det fra 2018-sesongen er endringer i hvordan banene settes opp i Oslo. Her er oversikt over banestørrelser.

Alle treningstider bookes og fordeles av Simen Røed: simen@skeid.no.

Oppsatte treningstider og kamper finner du til en hver tid oppdatert i banekalenderen.

Vil du ha oppdateringer på baneforhold?

Status på brøyting, gressklipp og annet legges ut i Facebook-gruppen Skeids føremelding.

Bortekamp - men hvor?

Her finner du oversikt over de forskjellige banene i Oslo.