Påmelding til ny sesong for barnefotballen

Akademiet, pluss, basis og jentefotball

Påmelding til ny sesong for barnefotballen

Vi har nå åpnet påmeldingen for neste års barnefotball i Skeid. Vi anbefaler at alle setter seg inn i håndboken "Sånn gjør vi det i Skeid" før man starter påmeldingen, slik at man enklere vet hva de forskjellige alternativene innebærer.

Vi minner om at barnefotball i Skeid kun er åpen for barn som går på følgende skoler: Fernanda Nissen, Lilleborg, Nordpolen, Sinsen, Disen og Grefsen.

Akademiet vårt er åpent for barn som går på andre skoler.

Akademiet - påmelding her.
Barnefotball gutt - påmelding her.
Barnefotball jente - påmelding her.

NB! For å få OBOS-rabatt må OBOS-beviset scannes, evt. en skjermdump sendes til medlem@skeid.no.

Innmelding i OBOS her.

Spørsmål om påmelding rettes til medlem@skeid.no. Skeid er en inkluderende klubb og er behjelpelig med å finne ordninger for de som har betalingsvansker. Spørsmål om dette rettes enten til medlem@skeid.no, direkte til dagligleder@skeid.no evt. til hovedlagleder for den aktuelle årgang.

Spørsmål om det sportslige tilbudet rettes til sportssjef barnefotball Morten Kampevold: mk@skeid.no.

Med ønske om en god sesong

Administrasjonen.

Påmelding 2019