Banekalender

Ansvarlig for tildeling av banetider i Skeid er Simen Røed. Ta kontakt med ham for endringer i banetid, både når du ønsker å booke ledig banetid, og ikke minst også når du ikke skal bruke din oppsatte tid! Dette frigjør viktig kapasitet for andre og gjør det også lettere for vår banemann å arbeide på anlegget når det er rom for det.

Dersom du trenger lys på banen kan Eivind Skjolden kontaktes på tlf: 922 33 100.

For å få oppdateringer på banestatus - meld deg inn i Facebook-gruppen: Skeids føremelding

NB - Vi flytter over til nye nettsider! Ny banekalender finner du her: Skeid.org/klubbhåndbok/banekalender

Nordre Åsen 1   Nordre Åsen 2   Nordre Åsen Gress   Muselunden   Hockeybanen   Kunstgressflekken   Grefsen skole

Tilbake til toppen