Skeid på toppen av tabellen - etter laber innsats.

Bandygutta lå 3 mål under ved pause!

Skeids bandygutter var på Røa-banen tirsdag 22/1 og kunne med 2 poeng innta tabelltoppen alene.
Men slik som kampen åpnet så det heller ut som de skulle gå på en smell.
Laber innsats, feilpasninger og mangelfull samhandling ga et hardtkjempende Røa-lag gode muligheter.

Det var faktisk så gode muligheter at til pause stod det 4-1 til Røa. Det var et lite løft at Skeidgutta, Daniel, fikk hull på byllen med den ene scoringen.

2. omgang startet noe bedre. Det ble litt mer innsats som ga uttelling. 15 minutter ut i 2. omgangen, stod det 4-3 til Røa eter scoringer av Daniel.
Så samlet Røa seg og gikk opp til 5-3.
Dette ble en oppvekker og mer innsats ble tatt frem. Det ble mer spill på Røas banehalvdel og i det 87.-minutt stod det 5-5. Scoringer Patrick og et flott langskudd av Petter H.

Så økte spenningen betraktelig, da Skeid for første gang i kampen tok ledelsen 6-5 ved scoring av Tobias i det 90. minuttet.
Og samtidig fikk Røa en utvisning! Dessverre glapp det i det 92. minuttet, da et passivt Skeid lot Røa komme til med en utlikning.
Sluttresultat 6-6.

Tabelltoppen er inntatt, men kun på målforskjell.